BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Hei hei. Hva syns dere om denne bilen? En venn har lyst på størst mulig og mest mulig komfertabel bil, og Audi 100 passer bra mente jeg. Han kan betale max. 70.000, så dere kan gjerne anbefale andre lignende til prisen. Med all "respekt", ikke bimmer! Utstyr: • Alarm • Sentrallås • Sommerhjul • Vinterhjul • Hengerfeste • Motorvarmer • Farget glass • Servostyring • Metallic lakk • Elektriske speil • Oppvarmede seter • Lettmet. felg sommer • Lettmet. felg vinter Pris 49.000,- Årsavgift Inkludert Årsmodell 1991 Km.stand 257 000 Drivstoff Bensin Girkasse Manuell Hjuldrift Forhjulsdrift Farge Blå Antall seter 5 Antall dører 5 Antall eiere 3 Bør han slå til? Tenkte på KM. telleren da.. Litt mye? Men igjen så er det Audi da :) PS. Skal vel kjøre 20-25.000 km. på et år før han går over til en nyere bil og selger den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Ville nok heller kjøpt en Audi 80 2.0E eller lignende av 92-94 årgang med rundt 150000 på telleren til rundt samme pris.. Den er riktignok ikke fullt så stor, men det er jo greie biler med forholdsvis pent utseende også :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Joda, men 100'ern er en smule tøffere ;) Forresten, motoren er 2,3l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Hihi :) Legg i ti lapper ekstra da ;) http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=451681 Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Ey..! Takk :) Forsikringa koster sikkert litt pga. V6eren. Men denne da? Gått 214.000 km., ikke så ille og stasjonsvogn i tillegg. Kisen er 18 år da, så lurer på om han kommer til å klare å håndtere en stasjonsvogn størrelse tatt i betrakning, og det i Oslo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Denne var ikke så ille heller :) F**n så kul bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Denne var ikke så ille heller :) F**n så kul bil! Der har du den! Perfekt! Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Oh, btw.. V6'ern er kanskje rimeligere enn 2.3E'n å forsikre.. Færre V6'ere solgt enn 2.3E og jeg mener det var omtrent 4000 mindre på 80 2.8E i forsikring enn det jeg hadde på 80 2.0E faktisk, så trekker man paralleller til 100'en kan det faktisk bli gunstig... Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Zettie Oh, btw.. V6'ern er kanskje rimeligere enn 2.3E'n å forsikre.. Færre V6'ere solgt enn 2.3E og jeg mener det var omtrent 4000 mindre på 80 2.8E i forsikring enn det jeg hadde på 80 2.0E faktisk, så trekker man paralleller til 100'en kan det faktisk bli gunstig... [off topic] Og dette var din 100'de post! [/Off topic] Vi sitter her med nettbank så får forsikring prisene opp med en gang. De koster visst like mye å forsikre. (Postbanken) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Ai, hihi ;) 100de post ja ;) Du burde sjekke forsikring hos dNb også, Passat 1.8T'en min ble 13400 hos Gjensidige med full kasko og 12000km, 60% bonus.. Hos Postbanken ble den 11400 og hos dNb 8400 og guess what, alle disse ER egentlig Gjensidige, hihi :))) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Jada, kommer til å ta en ringe-runde rundt omkring. Digger denne men tviler på at den fortsatt er tilsalgs.. Er 17 dager siden annonsen ble lagt ut. :( Kanhende den er solgt og det kan bli ukas kjipeste hendelse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Vi får 13.450 kr. på forsikringen hos Postbanken. Da er det delkasko, førerulykkeforsikring (koster ca. 300 i tillegg så det tar vi med) og 12.000 km. begrensning. Men så er det på en 18 åring da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Slettes ikke ille det i grunn da :) Tviler egentlig på at den bilen du fant er solgt enda, ringer du i morgen tidlig får du nok dra og se på den... Markedet for gamle audier er litt presset for tiden.. Får jo en A4 til 85000 nå jo... Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 13.450 er BILLIG i dagens marked for en 18-åring! Men sjekk andre også! Kan hende du får det billigere! yodude Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2004 Originally posted by KeLoN 13.450 er BILLIG i dagens marked for en 18-åring! Men sjekk andre også! Kan hende du får det billigere! yodude Ok, skal ringe :) Men må altså ringe Audi-kisen først... Bilen var en drøm altså. Litt senking og 18" RS4 replica felger så grombil faktoren der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg