JohnR Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Ser at det er stort engasjement her (og det er bra). Kan jo nevne at jeg synes at bilen ble råere enn den var før. Så er vel en overdrivelse å kalle den rå som i en av de råeste Golf'ene ever :P Angående fargen er jeg helt enig, men er jo ikke allverdens å gjøre med den med mindre man legger rimelig mye penger og/eller arbeid i det. Så vidt jeg vet er ikke dette ett prosjekt Tommy vil beholde i all fremtid ;) Bilen er ikke ferdig. Lexusbaklykter er på plass, senkesett og Golf IV lykter kommer, og jeg mener å huske Tommy ramsa opp en masse andre ting han ville gjøre...så da får vi bare smøre oss med litt tålmodighet også kan vi være uenig i en rekke nye ting :) (Vi har jo forskjellig smak og oppfatning av ting). Og tilslutt; Tusen takk for interessen of engasjementet - det er sånn vi liker :D Siter Mvh John Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Hold oss oppdatert! ;) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg