Håkon A Skrevet Mars 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet Mars 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2002 hehe, riktig det. PISS PÅ VAG! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2002 den komentaren der slo nok ann. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2002 sikkert bare en cosworthmann som pisser litt på tanken.. i håp om å klare å kjøre fra Vag'en på banen ;) hehe.. nedda.. måtte bare ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2002 er med på det jeg ass. Bare vi ikke pisser på bilen min! :( Helst blir jeg med å pisse på Passat, men annet er også aktuelt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 Originally posted by Kjetil Trodde VAG kun gikk på dette "luriumstoffet" ? :D :D :roll: pokker, det tenkte jeg ikke på... kanskje det er eieren selv som "tanker" da ;) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 dere har ikke akkurat mye bra å melde på forumet nå ser jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Gnomen Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 imstupid De ser jo ut som dass, så hvorfor ikkje bruke de som ett? Siter Old Fords never die, they just go faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 Ford gutta se her. Fant dette på cosworth.no Er en reppotasje der blandt annet med dette som innhold Det fungerte mer enn bra... Som mange andre med trimma Cossie fikk bilen en uønsket luftetur utenfor veien, og fikk et års pause for oppbygging. Hva hjelper det med motor når dere faan ikke kan kjøre bil :) Dere ba om dette selv er ikke int i å starte noe stort ut av dette men dere begynnte :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 har hadd begge deler(audi/vw/cossy),cossy er jo billig morro,men det spørs om man vil hå komfort eller gocrt da::) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 haha..dere hetser hverandre sååå mye... :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 Dette ble litt dumt fra begge siin siden tror jeg. Nei ikke jeg som kjørete den RS2 i den linken du sende. Ingen av som som vil se slike bilder i sommer. Ikke av Ford og Audi eller noen andre biler. Nå lår vi dette ligge. Ha en fin påske alle sammen :) Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet Mars 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 Hehe, har aldri sett ein "audi-entusiast" som kan eller tør bruke bilen sin! Skulle likt å sett hva de kan prestere uten Quattro, sikkert ikkje mye. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2002 jeg var ikke innom tanken engang når jeg la ut bilde. syntes bare bilde kunne virke komisk. hadde det vært en Ford og mannen var borte hadde bilde sikkert vært like komisk. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 2, 2002 Rapporter Share Skrevet April 2, 2002 motor festet på min a4 falt av... soltaket går opp og igjen som det vil.. men det har vært en fin bil til tur-retur gardermoen vær dag! selv skal jeg lage riskoker rakett snart.. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg