Dulle Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Jeg vurderer sterkt å kjøpe en slik som mitt "prosjekt"/helgeracer :D Det jeg lurer på er, hvor store felger får man på? Og hva er praktisk? Noen anbefalinger med tanke på design eller noe slikt? Jeg har tenkt på O.Z. Superleggera, men jeg tror kanskje ikke denne passer helt på 200'n. Jeg lurer også på om noen har noe bra å anbefale til chassioppgraderinger, oppheng, senking o.l. Det er liksom felger og litt senking/oppstiving som står først på planen. Andre ting får komme etterhvert. Spinke og spare hele sommeren kanskje, og starte skikkelig når jeg setter den i garasje for vinteren.. Men uansett..håper på svar da :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg