J.C Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 har en kompis som nettopp har kjøpt seg en strøken ener golf.. men sliter litt med girkassa... den driver å krangler litt med å få den i første gir og noen ganger andre gir.. noen som har forslag til hva det kan være??mener jeg har hørt om det der på golf før Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Hadde det samme problemet på min 1-er GTi. Satte den i fri, tok av trekket rundt girstanga, løsna de to mutterne på plata rundt girspaken så den var løs, satte den i første og skrudde til mutterne igjen. Har fungert supert etter dette. Kanskje litt dumt forklart, men jeg håper du skjønner hva jeg mener. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 såpass enkelt ja.. skal prøve det litt senere;) Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Takker for svar Dinglevims! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Bauer Takker for svar Dinglevims! Bare hyggelig! Det ble bra? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Har ikke fått tid til å teste det enda.. Den virker hvertfall fin nå... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg