Mentos Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Hei.. kom over dette bildet etter litt surfing... ... Syns den ble mer mannlig jeg. Spørsmålet mitt er om noen vet om noen som kan lage noe liknende... også hvis noen kunne antydet pris så hadde det vært storslagent :D Har tenkt litt på å kjøpe 100nx som sommerbil... men det er noe som ikke stemmer med de originale lyktene syns jeg... Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 men det er noe som ikke stemmer med de originale lyktene syns jeg... Syns det er mye som ikke stemmer med utseende på de bilene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet Mai 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 hehe, joa, enig i at den så mistenkelig naturlig ut slik: :rolleyes: Men integra fronten rocker da. Og bilen gjør seg jo som sommerbil.. lykke til med å finne en billigere targabil :) Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg