hercem Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Kunne tenkt meg et nytt effekt anlegg på Crx'en. Den fremre potta har rustet såpass at den bør byttes. Har fått sveiset den litt, men det er fremdeles en del hull på oversiden. Har ikke fått sveiset noe der siden jeg ikke har klart å få skrudd av eksosanlegget. Må nok kanskje borre opp boltene... Hvor bør jeg kjøpe et effektanlegg, hvilket merke og hvor mye vil det ca koste? Det bør være så rimlig som mulig siden dette er min "low budget car". Jeg kan vel benytte den bakre org. potta når bilen er på EU kontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 http://www.ray.se Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 vet ikke helt om hvem som leverer eksos til MK1 CRX. Har du sjekket ut Mugen, Lazer, HKS? SEnd mail til disse folkene. hvis ikke så hør med svendsen eksos. Jeg har veldig god erfaring med disse. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Driver fremdeles å sliter med eksosanlegget på bilen. Begynner å haste nå for bilen står i garasjen med gule oblater pga manglene eu-kontroll. Ringte Svendsen Eksos nå for å høre hvor mye de skulle ha sånn ca for et effektanlegg hele veien(bilen har ikke katalysator). Fikk da oppgitt at det ville koste ca kr 7000,- Han sa at de burde se bilen og at prisen kunne gå begge veier. Jeg tror nok jeg da helt sikkert hadde klart å få en bedre pris. Hadde forestilt meg en prutbar pris på maks 4000-5000. Synes det er slitsomt at man stor sett må bruke så mye tid for å få overkommelig priser av butikker i Norge. Tror i første omgang at jeg kanskje bare skal kappe litt og benytte en flexiskjøt. Får heller prøve å få rotet meg til å få pusset ned hele bilen og få den lakkert før vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg