darkwih Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Har et spørsmål til alle med litt teknisk / mekanisk og elektrisk peiling. Hadde et rart problem med rolfen for en måned siden. Mens jeg var på vei til jobb ( ganske happy med den nye bilen ) stoppet hele driten. Dvs turtelleren datt til 0 og oljelampa lyste. Alt lys og instrumeter virket. Prøvde å starte motoren igjen men det var bare liv i starteren. Var da en smule irritert. snakket med falken gubben som kom til redning. Han mente dette var coilen. Fikk byttet denne i en ny og jeg levde lykkelig inntil i går. Da det samme skjer igjen. Men da kom motoren tilbake etter 20 sek. den bare voknet til liv. Er det noen som har vært borti dette tidligere ? Skal ringe møller på mandag. Men lurer fælt på hva dette er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by darkwih Har et spørsmål til alle med litt teknisk / mekanisk og elektrisk peiling. Hadde et rart problem med rolfen for en måned siden. Mens jeg var på vei til jobb ( ganske happy med den nye bilen ) stoppet hele driten. Dvs turtelleren datt til 0 og oljelampa lyste. Alt lys og instrumeter virket. Prøvde å starte motoren igjen men det var bare liv i starteren. Var da en smule irritert. snakket med falken gubben som kom til redning. Han mente dette var coilen. Fikk byttet denne i en ny og jeg levde lykkelig inntil i går. Da det samme skjer igjen. Men da kom motoren tilbake etter 20 sek. den bare voknet til liv. Er det noen som har vært borti dette tidligere ? Skal ringe møller på mandag. Men lurer fælt på hva dette er. har et par kamerater med golf III , og de har ikke hatt slike problemer... hmm.. kan ikke si annet enn lykke til.. hold oss oppdaterte :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 gørr i bensinpumpa? Min stoppet når det var under halv tank, det var fordi det var slam i bensinpumpa.. skifta den, og nå gåre bra Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 jeg har aldri hørt om dette problemet.. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilssolli Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 samma problemet med min. der var det tenningsmodulen.kan også være tenningsbryter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 aah.. når jeg tenker meg litt om.. han eine kameraten min hadde noe defekt inni rattet.. kan være noe med tenninga ja..... rattet måtte iallefall av og bytte en defekt del (delen var ikke noe dyr) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by Gou aah.. når jeg tenker meg litt om.. han eine kameraten min hadde noe defekt inni rattet.. kan være noe med tenninga ja..... rattet måtte iallefall av og bytte en defekt del (delen var ikke noe dyr) Du sier noe der, jeg har en gang sett røyk komme opp fra rattet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwih Skrevet Mai 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 Originally posted by mono jeg har aldri hørt om dette problemet.. Har skiftet tenningsbryteren. men hvor ligger tenningsmodulen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannejinta Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Samme problem har jeg den dag i dag, sliter med og finne ut hva det er! ;s Skal prøve tenningsbrytern i morra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hatt problemer med lys/vindusviskere etc? hvis ja, så er det tenningsbakstykket. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg