Skillz2k Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Har ødelagt det indre drivleddet på en gti 8v om lurer på hvilken drivakslinger som passer over. I følge mekonomen så passer drivakslinger fra gti 8v/16v/G60 Passer drivasklingene fra en golf 1 gti? Vanlige golfer har andre delenr Har en driv aksling fra en gti men det er andre siden, Kan jeg skru over det indre drivleddet ?? I følge mekonomen så er det 2 forkjellige delenr på høyre og venstre side og 2 forskjellige priser. Håper noen kan hjelpe. Er lei av å kjøre 1.6 og av å stå opp hver morgen å kjøre damen på jobb! :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Indre og ytre drivknuter er like, bare forskjell på lengda på akselen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Geir A Indre og ytre drivknuter er like, bare forskjell på lengda på akselen. Du mener vel H og V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Det var dette jeg og trodde men når f.eks mekonomen viser til 2 forskjellige delenr og priser på høyre og venstre side så ble jeg litt i tvil Drivledd yttre A:22 F:30 06-22494 857:- Her fantest det bare en type. men indre fantest det 2 typer Drivledd indre vs 06-22497 1633:- Drivledd indre hs 06-22498 1456:- Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Da har jeg tatt feil :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg