awt Skrevet Mai 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2004 På forsiden stod det "Ferari" også. (Ja, med en f) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by awt På forsiden stod det "Ferari" også. (Ja, med en f) Skrivefeilen var til og med gjentatt i artikkelen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Bullhead Godt å se at det carew sier om janteloven i norge stemmer Jeg vet om en haug andre fotballspillere som gjør stor suksess, tjener mye penger, kjører dyre biler, fester og lever livet. Men jeg rakker ikke ned på dem av den grunn. Carew derimot, er ikke så populær blant folket lenger fordi han har gjort seg fortjent til det! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by mfafa Skrivefeilen var til og med gjentatt i artikkelen! Ein _R_ da kanskje? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 "Stakkar's" caræv... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Mai 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2004 stakar fellalien sier eg.. screw carew.. dakar biil!! Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg