Yatsy Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Denne skal selges snarest. Strøken golf, damekjørt... VW Golf 1.6 GL 97 Mod 84" km Grønn met, el.luke/vinduer. Radio/cd. Alu felger S/V. 100 ærlige :D norske hk.... Selges for 110.000.- Send PM eller mail yatsy@tiscali.no Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Det MÅ være en kødd? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Originally posted by funkes Det MÅ være en kødd? fordi? synes ikke det er spesiellt snillt av deg og fucke opp en tilsalgsannonse på denne måten... la han selge bilen sin ifred.. :nono: Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Oktober 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Neida, er ikke så mye kødd med den annonsen der.. Hva syns du høres ut som kødd da? Selger bilen for min samboer, fult seriøst!! Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Oi, se tidspunkt på når jeg postet det der :) Trodde det sto 87 mod der jeg! Var ikke meningen å ødelegge annonsen din :D :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg