Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 her er min.. varmeskjoldet ble jeg ikke ferdig med.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 få ut en filmsnutt a genetic.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Mandel få ut en filmsnutt a genetic.. Pes... Skal se hva jeg gidder, er ganske giddalaus om dagen :D Stilig rør forresten.. Hva er det for no ? eksos bit eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Originally posted by Mandel få ut en filmsnutt a genetic.. så ut som en løsning lik den jeg tenker på. hvor fikk du tak i slangen du brukte mellom inspruten og røret? og har du ordna så det ikke henger i plasten? altså mye belastning der filteret satt før? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 eksosbit ja.. slangen mellom røra modifiserte jeg selv..hadde noen mjuke rørstubber på loftet som jeg brukte.. sitter så hardt som stein..borret hull i røret like ved den o-ringen på midten av røret, og popnaglet fast et feste, som er festa mot et annet feste på karrosseriet.... jammen vart'e mye "feste" her :) i morgen skal jeg prøve og gjøre ferdig varmeskjoldet.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Mandel eksosbit ja.. slangen mellom røra modifiserte jeg selv..hadde noen mjuke rørstubber på loftet som jeg brukte.. sitter så hardt som stein..borret hull i røret like ved den o-ringen på midten av røret, og popnaglet fast et feste, som er festa mot et annet feste på karrosseriet.... jammen vart'e mye "feste" her :) i morgen skal jeg prøve og gjøre ferdig varmeskjoldet.. har ikke fått tak i den rør biten enda jeg.. men du er flink da gutt.. ble det ikke no lyd syns du bagera? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 all brumlelyden blei borte :( men driver og fikser meg effekt annlegg nå, så da får jeg golyd igjen.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Blir lyden mer skjerma, nå som du har fått filteret på et rør? Du brukte eksosbiter, ikkesant? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 gromlyden er helt borte.. eksosbit ja..som er pussa ned og polert opp Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Okey... Gjorde du deg ferdig med varmeskjoldet? :) Hvis gromlyden er borte...så kanskje jeg ikke gidder å mekke til noe rør, hehe..:rolleyes: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 nei rakk ikke det i dag.. skal jobbe hele helga så det blir nok ikke før uti neste uke.. lurer på hvor lenge jeg gidder og ha på rør også.. får se åssen lyden blir med effekt-annlegget.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet Juli 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Mandel får se åssen lyden blir med effekt-annlegget.. Mest sansynelig ikke noe bedre, ganske sikker på at du bare får en deilig grom lyd som jeg har nå... litt lav brumming... Jada, skal se om jeg får fiksa noe film snart, hehe Hvis det er pent vær i mårra så skal jeg se hva jeg får gjort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Genetic er påvei til meg nå, så kanskje vi får mekka noen nightshots av bila våre :P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 sånn, da ble det noen nightshots av bilen min også :P ( takk til Genetic :cool: ) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 bilder? :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg