Manuell Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 60 tusen er så godt som kasta etter deg.. Løp å kjøp.. tilbudet varer ikke lenge Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Er vel ikke noe vits i å stresse sånn? Tror de fleste ser posten at den ble satt til 60 000, som du posta for under en time siden.. Dessuten.. Om du skal si noe mere, så bruker du EDIT knappen!! Ikke noe vits i å poste to-tre poster etter hverandre vet du... postwhore..:rolleyes: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Originally posted by aregar Interessert i bytte? Fikk aldri svar på dette.. Jeg er muligens interessert i en noe mer bensingjerrig bil selv om min bil blåser en 1.5 liter Civic som bare f... Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Solgt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Bilen ble solgt for 50 k. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Manuell Bilen ble solgt for 50 k. :eek: :eek: Dæven rive! Var ikke det litt lite? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Dinglevims :eek: :eek: Dæven rive! Var ikke det litt lite? selgeren var desperat og sikkert i penge trøbbel.... med tanke på at han satte den ned fra 73-75k til 60k på noen dager , så skulle det ikke være så vanskeligt å se at bilen kunne prutes enna mer ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mai 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Dinglevims :eek: :eek: Dæven rive! Var ikke det litt lite? Det var det jeg synes også.. Originally posted by Gou selgeren var desperat og sikkert i penge trøbbel.... med tanke på at han satte den ned fra 73-75k til 60k på noen dager , så skulle det ikke være så vanskeligt å se at bilen kunne prutes enna mer ;) Den som var inntresert var dumme som ikke benyttet seg av dette. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2004 Originally posted by Manuell Den som var inntresert var dumme som ikke benyttet seg av dette. når den står i 75 så blir den solgt for 50 så har nok de utnyttet det litte grann ? ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 den sto vel til 75 i autobørsen, men det var vel egentlig en feil, han hadde tenk å sette den ut til 60. Han var nødt til å selge den pga studier så han solgte den for 50. Kjipt for han for jeg kan tenke meg at den verdt mye mer. den ser mye bedre ut i virkligheten. Når jeg kjørte eclipsen til sjølstad her på forumet og civicen sto ved siden av. kom det en del folk bort, som vi lurte til å tro at civicen var en supra. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 Originally posted by Manuell den sto vel til 75 i autobørsen, men det var vel egentlig en feil, han hadde tenk å sette den ut til 60. Han var nødt til å selge den pga studier så han solgte den for 50. Kjipt for han for jeg kan tenke meg at den verdt mye mer. den ser mye bedre ut i virkligheten. Når jeg kjørte eclipsen til sjølstad her på forumet og civicen sto ved siden av. kom det en del folk bort, som vi lurte til å tro at civicen var en supra. den civic utgaven tar seg faktisk bra ut... en kamerat hadde en blå med skamsenk og 16" felger... ganske pen bil... hadde den vel i 2 uker før ei dama kjørte i civicen å vraka den..... (fekk kun igjen ca 50 på forsikring og betalte nesten 70k for den) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Mai 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2004 kjipe greier det der.. eiern av denne civicen kjøpte den vel for 73 i høst å solgte den for 50 nå.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg