A.M.T Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Jeg skal EU godkjenne bilen nå og har desverre ikke orginal eksos liggende, så jeg trenger en katalysator og det framre røret. Jeg har bare effekt anlegget, og det er fra turbo og ut, så jeg får ikke godkjenne bilen med det pga for høy avgass. Så hvis det er noen som har en ekstra katalysator + framre røret setter jeg stor pris på raskt svar, jeg trenger det fort :) mvh Arne Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hei! Har kat.'en så den kan du få låne, men trenger den selv når den dagen kommer. Downpipen står på bilen så den er det værre med. Gi lyd du så ska det bli ordnings. -R- :titties: Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.M.T Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Heisann kaizer! Det hadde vært kjempe greier om eg kunne fått lånt an :) Eg må bare fiksa bremsane og skaffa meg et senkesett først før eg låne an sjå deg då :) mvh Arne Siter Mazda 323 4x4 GTX Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 jeg lurer på om det er noen som vet sikkert at det skal være kat. på en 323 gt-x (1990 mod.) jeg skal førstegangsregistrere den. jeg tok av eksosanlegget, og åpnet kat.en, men inni den var det absolutt ingenting inni, så nesten ut som om at innmaten var fjærnet..om det skal være det, noen som har en kat. å selge eller låne? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 Hei! Det er en del som staker ut innmaten og setter den på igjen. Det kan jo hende at det er det som er gjort med din? -R-;) Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 ta orginalt luftfilter på, ta ut innholde å stapp det med masse t-skjorter. er en godt ting jeg har lært! stol på meg :P er Mazdafun som sier det virker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by kaizer Hei! Har kat.'en så den kan du få låne, men trenger den selv når den dagen kommer. Downpipen står på bilen så den er det værre med. -R- :titties: Har du orginal eksos, og bare erstatningsrør for kat'en? Hvilket ladetrykk kjøere du? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Juni 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Originally posted by Darkstar Har du orginal eksos, og bare erstatningsrør for kat'en? Hvilket ladetrykk kjøere du? Har sveiset 2,5" helt bak, og da stiger trykket til ca. 1,2. Solgte bilen i går:( så nå er det til tyskland får å hente mx6:) -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtr-gal Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 hvis du kjører bilen godt varm for du skal måle co'en går både gtr'en og gtx'en igjennom uten kat.. Har i værtfall gjort det i de tillfellene jeg har hørt om. Siter JUST FOR FUN 92- Mazda 323 gt-r ønsker: X-trac girkasse gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by gtr-gal hvis du kjører bilen godt varm for du skal måle co'en går både gtr'en og gtx'en igjennom uten kat.. Har i værtfall gjort det i de tillfellene jeg har hørt om. Ja men kommer lamdaverdien innafor??? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by gtr-gal hvis du kjører bilen godt varm for du skal måle co'en går både gtr'en og gtx'en igjennom uten kat.. Har i værtfall gjort det i de tillfellene jeg har hørt om. Spørs vell om biltilsynet er litt mer pirkete? du sier bilen må være varm, kan jo hende de sjekker Co'en til slutt, å da kan jo bilen ha rukket å bli kald? men har hørt at det hjelper på en del hvis man bytter tennplugger, og får justert Co'en og/eller tenningen`? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtr-gal Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Biltilsynet hadde ingen kommentar verken til meg eller en kompis når vi godkjente bilene våre.... men du vet jo aldri.... det kan være en pirkete gammel gubbe som ser på bilen Siter JUST FOR FUN 92- Mazda 323 gt-r ønsker: X-trac girkasse gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by gtr-gal Biltilsynet hadde ingen kommentar verken til meg eller en kompis når vi godkjente bilene våre.... men du vet jo aldri.... det kan være en pirkete gammel gubbe som ser på bilen :D Okey:) hvor var dette? importerte du selv? hvilken mod? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg