suggen Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Jeg skal hjelpe en kompis med å montere Gutmann 405 Mi16 motor i en 205... Noen som har erfaringer med dette? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Sjekk HER. Det er en artikkel skrevet av en som har gjort det samme. Forresten, det er ett konge prosjekt! Jeg har også lyst til å gjøre det samme. Digger 205! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Har hatt 205 GTI og sier bare en ting.... fy faen så morro men den stiller omtrent i klassen til Lancia Delta Integrale i klassen holdbarhet og sammenskruddhet.... Vi hadde en fra den hadde gått 13` til 80` og det gikk greit men neste eier ga faen i neste storservice og registerreima røk...:rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by suggen Jeg skal hjelpe en kompis med å montere Gutmann 405 Mi16 motor i en 205... Noen som har erfaringer med dette? Er det orignal mi16 innsugsmanifold, eller er det den kortere Gutmann-typen? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Snakk med Kristian og Jan Håvard i Peugeot Sport Club Norway, som Famir sikter til... De har konvertert til Mi16 i 205, og tror det var et meget vellykket prosjekt. De skulle visst også sette på Gutmann innsug... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2002 Det sitter et kortere gutmann innsug på motoren. Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by suggen Jeg skal hjelpe en kompis med å montere Gutmann 405 Mi16 motor i en 205... Noen som har erfaringer med dette? Rimelig rett frem greie skal værra det der da kassa skal passe på. Men hva med den myere 306GTI på 167 enda coolere og mere mellomregiser men desverre dyrer også. Lykke til med prosjektet. http://www.hi-speed.dk/ http://freespace.virgin.net/steve.dolan/main.html http://www.peugeot-sport-club.com/ På en av dissa sidene fant jeg beskrivelse av en som hadde gjordt detta mener jeg. Lykke til igjen. Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg