sharpie Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 vurderer å kjøpe et sett 8x17 med 205/40-17 dekk. Innpress 20 eller 25. Går det? bilen er bredda med g60 sett + skjermkanter og innerskjermer foran er fjerna, senkesett er 80/60 (ikke justerbart) noen som har prøvd dette på golf eller jetta II? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Jeg har det bare med ET35...du sliter iallefall bak uten valsing. Foran kan det gå greit. Blir tight fit...men når 9x16 går så:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 da burde det vel gå kanskje? 10-15mm i forskjell.... regner med å ha fått på 9x16 uten problem, men lurer på hvordan 8x17 er i forhold. skrik ut om noen har prøvd! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Ang valsing... Noen som har bilder av en valset Jetta / Golf bak ? Skal snart sende min til valsing, men kunne tenkt meg noen bilder så jeg kan se hvordan der ser ut :S Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 For å si det slik... Min gti er senket 40mm...med 8x17" med 205/40-17 tok felgene (ikke dekka) i skjermkanten bak ved last...måtte valse leppa seriøst for å få klaring. Hvis du kommer 10-15mm lenger ut...da bør du låne verktøy og valse/dra ut skjermkanten bak (ref til Speedw'ells prosjekt)...foran skal det vel gå greit, kan få litt subbing ved maks rattutslag, men du vet hva de sier: "If you ain't rubbin' , you ain't Dubbin'!" Alt går bare man plages lenge nok. Du har jo dessuten G60-breddere, er jo plass til hva som helst under de flyvingene;):D Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 har ikke valsa men kutta vekk heile skjiten... sjekk bilder. men likevel er jeg usikker på om det går, og nå er det snart gatebil så jeg må bestille felger asap. oppmoder igjen folk om å skrike ut om noen har prøvd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Ingen som har slike felger å låne sharpie da? Så han kan teste? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 burde ha plass der ja....iallefall med g60-breddere....går sikkert bra, løp & kjøp :D tankekors: jeg fikk plass til mine under valsa skjermkanter og 8v-breddere...når jeg kasta innerskjermene vel å merke. Så da har du noe å sammenligne med. Prøv å spørre på vortex'en, der er det sikkert noen som har prøvd. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg