ladetrykk Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Som sagt ;) Trenger en ny spiller i bilen den bør helst ta det meste av mp3/cd-r.. trenger ikke vere noe spes "hot" da den ikke skal koples opp i noe superanlegg .. kun direkte på 4 stk høytalere .. noen gode forslag??? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=32339&highlight=roadstar Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Kun ny Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=36791 har tenkt med 2000,- for den. Er så god som ny. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P Kun ny Har en en uke gammel Pioneer DEH-P8600MP hvis det kan friste? Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 hvorfor selge etter en uke? Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Bare jeg som er fæl med å ombestemme meg :D Er forresten norskkjøpt via Pioneer Norge (fungerende RDS/radio), manualer, orig emballasje etc :) Vakker spiller på alle måter og faktisk den første jeg har vært med på som har vært såpass kjapp på lesingen av mp3 :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg