banybakke Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Du får kjøpt rør som passer inn i hullet til sprederne, De går bakover til bremseskivene, Har hatt et par 16V med sånn lufting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Hmmm... Er det rett da? Vet at man får kjøpt slike kanaler som man setter inn der hvor du kan sette inn spredere,men er ikke luftekanalene til bremsene de nederste "hullene" på GTi leppa originalt da? Er slik jeg har sett det på enkelte GTi'er vertfall.. Skal prøve å finne et bilde av det,for dette mister man nattesøvn av! :) Er slik jeg trodde det var,og har sett enkelte ha det?! Krysset markerer da det jeg tror er feil,mens pila og rundingen markerer plassen hvor jeg trodde luftinga skulle være?! Kan være at jeg driter meg fullstendig ut her,men det får så være,er ikke første gangen! :D BTW: Remster,håper det er greit at jeg brukte fangeren din som eksempel. Alle vil vel ha mest mulig eksponering av vogna si?! :op Har du laga GTi leppa på bakfangeren selv forresten? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by banybakke Du får kjøpt rør som passer inn i hullet til sprederne, De går bakover til bremseskivene, Har hatt et par 16V med sånn lufting Gått ut av produksjon. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 hull med lufting av bremser var kun til 16v, både på 90 leppe og på gammel gti leppe .. alle andre modeller hadde ikke hull Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg