Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Golf 2 cup speil m/ adapter og 2 lykters front m/ emblemfri grill selges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Sender du meg bilde av den grillen? henrikgji@hotmail.com Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Er interessert i speila dine, kan du sende bilde og en pris på speila med adapter? royko@online.no Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Har flere ting som sannsynligvis blir solgt med tida: 2 stk Cobra Monaco stoler (rød/svart) strøkne, g60 sideskjørt. Blir også og selge corrado baksette og dørsider eller golf baksette og dørsider, litt avhengig av hva jeg kommer til og bruke selv. Noen som er interresert? skulle fått bort stolene og skjørtene ganske fort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Er grillen hel og pen?Hvor mye skal du ha for den? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Ja grillen er strøken selger den jo sammens med lyktene og alt det dær, nei vet ikke helt hvor mye slikt er verdt,skulle hattt like mye som jeg ga for jettafronten egentlig 1200 + frakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Er det klarglass lykter? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Nei klarglass er det ikke, du får ikke jettafront med klarglass til den prisen, snakket m/autospar og de kunne skaffe klarglass lykter til jettafront men det ble over 2000 kroner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Tarjei_Hugaas Har flere ting som sannsynligvis blir solgt med tida: 2 stk Cobra Monaco stoler (rød/svart) strøkne, g60 sideskjørt. Blir også og selge corrado baksette og dørsider eller golf baksette og dørsider, litt avhengig av hva jeg kommer til og bruke selv. Noen som er interresert? skulle fått bort stolene og skjørtene ganske fort! kunne tenke meg g60 skjørtene... solgt de? Pris? selger du også med hjulbuelistene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Nei må ha hjulbue listene selv, selger skjørtene fordi jeg skal bytte til rs sideskjørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Ingen som er interresert i noe av dette? skulle fått unna de Cobra stolene, de er minimalt brukt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 pris og bilder av stolene? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 Originally posted by audi-maniac pris og bilder av stolene? DU HAR PM!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mai 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2004 Originally posted by Tarjei_Hugaas Har flere ting som sannsynligvis blir solgt med tida: 2 stk Cobra Monaco stoler (rød/svart) strøkne, g60 sideskjørt. Blir også og selge corrado baksette og dørsider eller golf baksette og dørsider, litt avhengig av hva jeg kommer til og bruke selv. Noen som er interresert? skulle fått bort stolene og skjørtene ganske fort! Hvilken farge på Corrado baksete`? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 svart og grått med svarte dørsider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg