Gå til innhold

Jeg er Intrisert I en billig og God Pendler bil.

Ranger emnet

LilleGud

Anbefalte innlegg

1985 model 230E..godkjent ifjor mai..eneste feilen var nærlys som er fixet..går veldig bra..ingen lekkasjer fra girkasse/motor..bytta olje filter og plugger..årsavgift betalt..godkjent frem til mai 2005..stygg ilakken (hvit bil!) men eller grei..gråstoff seter (strøkne!)..men resten av interiøret er rødt..de røde setene følger med(stygge!) utstyr=null..354000km kjørt..gir kasse og motor er overhalt..hakker ikke når man bytter gir..litt overflate rust her og der..men ikke mye..passasjer vindu foran detter ut av festene innimellom når man sveiver ruta ned..ruta bak passasjersetet går ikke an å sveive ned..ellers er bilen god å kjøre..ikke senket..men ganske høy..har fjernstyrt alarm med sentrallås..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse dager går camry'n for 1500 kr med skilter, i større frykt for avskiltningsbegjær. Den kan nok gå litt til, men har sliten toppdeksel og girkasse.

Mangler årsavgift, eksosen låter 150db.

Grei bil fram og tilbake... :P

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aregar

Skulle du ikke fixxe den da?

Eller gitt opp og innsett at 190E er bilen? =D

den hvite er ikke min men en kompis sin..min (beige..champagnemetallic?) er under restaurering..hehe..blir kul..lakket motorrommet igår i sort og gull..bare for moro skyld..og den sorte 1902,3 16V står også i garasjen..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Suzuki Alto 0.8...

1988 mod

149000 km

40 hk

veldig bensingjerrig

eu ok frem til feb-mars 06

litt rust, men motoren går som en klokke!

selges hbo 5000

DSC03096.JPG

Eneste som er problem nå er at jeg tok en fortauskant for en uke siden.. trenger 2 nye 12" felger og 2 nye dekk

Ellers veldig ok bil... går på under 0,5 liter!

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp min. Ved hurtig avgjørelse går den for 10-12 lapper. Den trenger en ny tenningsmodul for å gå igjen. Koster rundt 1100 spenn for en ny en. Er 95% sikker på at det er dette som er feilen.

Pysjå 405 SRI sedan 88 modell. Eu godkjent fram til august 05. 1,9 liters injection motor på 125 hk. Bruker rundt 0,7-0.8 på mila ved blanda kjøring. Alt elektrisk, sentrallås,. servo. motorvarmer, hengerfeste +++. Komfortabel bil som er ganske sprek. Trenger en liten shinings her og der for å bli pen, men ellers så er den helt ok. Motoren bruker lite olje og går pent (ikke akuratt nå pga defekt tenningsmodul men,...). Følger med vinter og sommerhjul. Nye sommerdekk i fjor, mye mønster igjen og nye piggdekk fra i vinter. Årsavgift betalt. Nye bremseklosser i vinter + nye plugger.

Kom med et bud så skal jeg vurdere det.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider