RaCk Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Jeg har et sett med gule KONI dempere på vei. Samt bremseskiver, kalipere og klosser. Men det jeg lurer på er om en lite teknisk person som meg kan greie å bytte dempere selv eller om jeg MÅ betale tusenvis med kroner for å få max mekker til å gjøre denne oppgaven for meg? Noen tips btw? Hadde suttet stor pris på en stooooor step by step gjennomgang eller helst at noen kommer fra finnmark og gjør det for meg. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Skifting av dempere er som regel bare en rein skru-jobb, men man må ha riktig verktøy. Går demperen gjennom fjæra? -Hviss den gjør det, må du ha fjærklemmer så du får klemt sammen fjæra FØR d-montering. Du kan jo for så vidt sette på eksos-klemmer på fjæra før du heiser bilen opp fra bakken (f.eks.), men ett par fjærklemmer på Biltema koster vel ikke mye? -Hviss den ikke gjør det, så er det bare å gjekke opp bilen på nedre bærebru, også bare skifte demperen :) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Den går gjennom. =) Skal prøve d. Takk for tipset. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Fint jeg kunne være til hjelp :) Vær forsiktig! Fjæra er sterk! Har sett folk som har vært veldig heldig når fjæra flyr gjennom rommet :D Det beste er fjær-klemmer! Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Vær forsiktig ved fjør bytte. det er mere en en som har mista livet ved uvettig hantering av fjærer. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 :eek: I h...... har fålk mista livet? Lastebil fjær? ... Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg