Gå til innhold

Dynabel DY9412 Subwoofer

Ranger emnet


vågsæter

Anbefalte innlegg

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by vågsæter

Noen som vet noe mer en det som står på siden til Eltek om desse elementene?

 

Personlige erfaringer?

 

Vurderer og kjøpe to stk.

 

 

Hei!

 

Har store forventninger til disse selv jeg..

 

Har bestilt noen av de inn til butikken, så kan jeg komme med en tilbakemelding når jeg har testet de i bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg vet så kommer det vel en BMW som skal konkurrere i år med de basserne.. Da finner vi ut av hvor bra de er... :D

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo ut til å være ganske spenstige saker både 94 og 96 serien.

Synd at de ikke har tatt seg bryet med å integrere tinsel leadsa i spidern. Lyden av leds mot membran er utrolig irriterende når en drar på.

Litt skuffa der, hadde gladelig betalt etpar hundre ekstra for det...

 

Noen som vet stoda på dette punktet for 96 serien?

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vågsæter

Da bestiller jeg to stk jeg og.

 

Rizla

Så du åssn kasse elementene skulle ha??!

 

20liter lukket kasse for 12" ???

 

og 30liter bassrefleks.

 

Stilig :D

 

Så vidt jeg, så står det ikke noe oppgitt for bassrefleks kasse for bilstereo...

 

20l for lukka ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner å dra seg til med bmw'n ja......he,he,he. skulle vel kanskje hatt litt mere power, men. burde vel kanskje prøvd med polk momo forsterkere???? håper du rekker å bli ferdig til våler da. da skal riskoker'n min være klar...... håper det blir mange som kommer med stereo bilene sine dit. vet at det er mange rundt omkring i norges land som har kjempe lyd i bilene sine!!!! hvorfor ikke komme til våler for å teste ut lyden a? da får kanskje mds bilene litt konkurranse også, eller alpine, eller rf. kom da vel å bli med på våler banen 21-23mai. mld dere på emma sida. der kommer det mange med hifi lyd i bilene sine vet jeg.

 

ps! masse lyd trenger ikke å koste masse penger

DON'T SCREW AROUND WITH YOUR SOUND

 

POLKMOMO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

tror dere at jeg hadde fått bra lyd (til den prisen..) med 2 stk av 9412 og en dynabel monoblock? har en dynabel 4kannaler som jeg er storfornøyd med =)

Du blir nok like fornøyd med monoblokka... Har hatt en slik selv. :)

Sub'en har jeg ikke sett mere til, enn det som står på sidene til Eltek... Men er litt nyskjerrig, og trur nok jeg ska ta inn et par, for å teste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår