Gnagsåret Skrevet i går, 11:07 AM Rapporter Share Skrevet i går, 11:07 AM Jeg har nå prøvd å tette lekkasje på min suzuki sx4 2008. Verksted antok det kunne komme fra antenne på taket. En som driver firma med dab-radio installasjon tok jobben med å sette på haifinne. Ser nå at den ikke ligger helt ned til taket, den har glippe rundt hele. Jobber med saken om det har hjulpet, lite regn her for tiden. Sjeldent. Vann legger seg under haifinna, ligger der. Han sverger på at det er tett pga alt han gjorde under, mellom ytre og innertak. Javel. Ser også at det er dype skraper i lakken der han har holdt på. Hvis han skal få den helt nedtil må han borre hull, flytte hele, og det er mange timers jobb, og kostnad deretter...skapene i lakken skal jeg fikse med lakk, ikke problem. Men; det er uheldig at vann samler seg og ligger der? Gjør ikke noe sa han, men det stusser jeg på. Bør jeg tette glipene rundt? Eller gi faen. Hvis lekkasjen er reparert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg