hhenr Skrevet Juni 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Civicen min som eg solgte på mandag som var.. Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Bila mi...Også kalt Trulte2 ;) Mods hittil: Angeleyes hellykter Ractive hvite sideblinkers Klare/røde baklykter Lakkerte lister+dørhåndtak+skiltplate+originalskjørtene Karbon-panser FK Automotive karbonlook M3-speil Eurolite Reverse Indiglow Skiver Ractive innstegslister Auto Dynamics felger med Falken dekk(205/40/17) Polert fordeler Polert topplokk Ractive luftfilter Ractive pluggledninger Ractive grenrør STR oljepinne...hoho ;) Aiwa cd/mp3-spiller Polk Momo 5" coaxialhøytalere (bak) Polk Audio 6" component Polk Audio 1 1/4" diskanter Og i dag ble det jommen meg ei karbonpotte også gitt!!!! :) (3" innløp og 4" ut) Den skal på før Gatebil ;) Den var kunsenka da jeg kjøpte den....Også 15" som ble degradert til vinterfelger... Her er forrige civicen min, Trulte1 Den lever ikke mer :( Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 har jo kjørt honda jeg også så får slenge med et bilde av gamlebilen som jeg solgte i fjor sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by civic_girl Her er forrige civicen min, Trulte1 Den lever ikke mer :( Hva skjedde med Trulte1 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Får vel kaste meg på her jeg også da... Mer info og mods finnes på http://www.lomme.no (som forøvrig ikke er ferdig...) Bilder: Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by NoLimit Hva skjedde med Trulte1 ? Vi møtte elg på E6...!! Havna gudskjelov i grøfta og ikke PÅ helgen...Tror civicen hadde vrengt seg enda mer da....!! hehe Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by civic_girl Vi møtte elg på E6...!! Havna gudskjelov i grøfta og ikke PÅ helgen...Tror civicen hadde vrengt seg enda mer da....!! hehe på helgen? :rolleyes: ;) R.I.P Trulte1 Får ikke håpe Trulte2 er slik (H)elgmagnet da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civic_girl Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 hehehe! Klarer ikke å skrive rett på den bærbare pc'en jeg altså.... ;) Trulte 2 har sett elg 2 ganger, men det har ikke vært krise da...Tror det er JEG som er elgmagneten her...Akkurat NÅ er jeg Helgemagnet...Dårlig humor...Sorry ;) Siter Honda Accord 95-modell Honda Civic 91-modell - solgt Honda Civic Coupé 94-modell - solgt Honda Civic 91-modell - vraket autoboss.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by civic_girl hehehe! Klarer ikke å skrive rett på den bærbare pc'en jeg altså.... ;) Trulte 2 har sett elg 2 ganger, men det har ikke vært krise da...Tror det er JEG som er elgmagneten her...Akkurat NÅ er jeg Helgemagnet...Dårlig humor...Sorry ;) Er ikke alltid like greit nei. Ja du får passe på så ikke Trulte2 plutselig finner ut at hun skal i trynet på en elg. Kan fort gå virkelig galt det... :rolleyes: Helgmagnet ja... er det konstant jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svea4 Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 http://www.bilforumet.no/galleriet/showgallery.php/cat/500/ppuser/30608 bila mi. netopp lakkert. :) Siter Honda civic 94 mod (styla) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hmmmm tre år gammel tråd! Fysj!:coplight Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyMAn Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Never to old:P Siter http://www.bilforumet.no/accord/138037-min-accord-coup%E8-2-2ies.html 95- Accord 2.2 Coupè H22A swap 220hk;) X-91- Accord 2.0exi 16v X-93- Civic Lsi Hb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 min: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1619507 Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedNSX Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Min Honda: Siter 1.[[-]] (()) ||\|| ||)) //-\\ NSX 2. Audi A4 3. VW Corrado (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 får vel legge ut civicen :P dagen eg fikk den sån ca er dn nå sån nå bare me orginale crome senter kopper på felgene å en bulk på framskjermen på andre sida *arrg* jenter som ikke kan rygge :( Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg