Kjell67 Skrevet August 29 Rapporter Share Skrevet August 29 Hei, Bilen min har blitt utsatt for vandalisme og fått ei nokså lang ripe langs siden som vist på bildene. Jeg tenker å reparere det selv siden bilen nærmer seg 10år. Men jeg er usikker på hva som er beste metoden. Er det mulig å polere vekk ei slik ripe? Maskere, pusse og bruke spraylakk på boks? Påføre lakk med tynn pensel og pusse/polere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 30 Rapporter Share Skrevet August 30 Det er alt for kraftige riper til at det finnes en enkel løsning. Skadene kan kanskje begrenses noe ved at du bruker en claybar og får det polert opp igjen med maskin. "Billigste" løsningen vil nok være å bruke forsikringen om du har full dekning. Blir veldig synlig på svart bil om du prøver å bøte på det med sprayboks. Blir en vurderingssak i forhold til verdien på bilen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg