VEPSEN Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Mustang gatebil med 377" og to T66 turboer http://www.turbomustangs.com/car_images/featuresteve/notraction152mph.mpeg http://www.turbomustangs.com/car_images/featuresteve/867_165incar.wmv http://www.turbomustangs.com/car_images/featuresteve/867_165.wmv Funker vel greit den:D PS! sjekk ut den originale turtelleren i incar videoen. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Originally posted by kai_willy det er ikke rart at det var amerikanerne som var først med det...de var først med alt....Alt som har kommet til japan og tyskland har gått igjennom usa først... Det der faller jo på sin egen urimelighet. Det er jo bare å komme med en lang liste tekniske nyvinninger det... Hvem var først ute med serieprodusert variable kamtider? Variable kamløft? Elektronisk ABS?, Xenonlamper? Eller om du vil - skal lure på hvilken nasjon som begynte å bruke lystgass på MB601 flymotorene? Eller hvem som designet Saturnrakettene? Eller hva med å gjette på hvilken nasjon ingeniørene som i løpet av to uker monterte sine CVCC topper på en Chevy shortblokk og fikk den til å gå rent nok til å klare de "umulige" avgasskravene som be introdusert i 1971 - uten katalysator - kom fra? Mondeo: hvorfor bry seg med kompliserte skruefjærer og overliggende kammer når man kan bruke støpeformene som ble nedbetalt i 1955? :D ...og hvorfor nøye seg med en V8 når du kan ha en biturbo V8..? Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Originally posted by Mondeo Mulig de var først med alt og har prøvd alt, men hvordan kan det da ha seg at en Mustang 99 sett underfra er slående lik en Volvo 144 fra 67, bortsett fra at den jernklumpen som sitter over forstillinga er større og tyngre på Mustangen Fordi Volvo ruler yodude Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.