DenimblåTT Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by Mr.Stream Hehe. Jeg brukte mine konfpenger på en 5 strengs Carvin bass. Mine interresser må da bli musikk, lyd i bil og hjemme, data, film og dama. Ja faktisk, dama. Hehe...da har vi noe felles :D Alle andre brukte penga på moped! Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Jaja får vel skrive litt jeg og da: Bil, har to stk og den ene er bare problemer med så den tar endel tid Hunden min,de krever endel de dyrene og ja Stereo,hjemme og i bil. Så har vi dette me damer og då,har ingen men ligger klar PC,står jo som medansvarlig for websiden til gjengen. Drikking må til en gang iblandt Bor alene så leiligheten må og tas vare på Sånn ellers er det altfor få timer i et døgn,skal jo prøve å være litt sosial også da,går visst det også på et vis??? I tillegg skal kroppen holdes i form :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by Mrs Aero Nja, vet ikke det... Det fins vel en årsak til at jeg er singel...orker ikke med mannfolk som bare syter o klager om at "Du har finere bil enn meg, det er urettferdig...bla-bla-bla..." Nei, livet er herlig som singel. Lever for min bil o min hund som sagt! Fyfaen åssen mannfolk er det du har truffet??? "Du har finere bil enn meg,det er urettferdig..." :rolleyes: :rolleyes: Hadde dama mi (som jeg ikke har) hatt en feet bil skulle jeg bare sitti på og hatt ett stort :D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx maniac Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by marius flyyyyyyyyyyyyyyyy! :D Er utdanna flymekaniker! Den store drømmen var engang og bli flyger ;) Utdanna du ja hahaha??? Mangler noe vesentlig eller hva.. :D Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrs Aero Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by nitewlkr Fyfaen åssen mannfolk er det du har truffet??? "Du har finere bil enn meg,det er urettferdig..." :rolleyes: :rolleyes: Hadde dama mi (som jeg ikke har) hatt en feet bil skulle jeg bare sitti på og hatt ett stort :D Hmm, fins det mannfolk med IQ? :eek: (neida, bare tuller...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by Lars Lurer på hva folk på forumet har som interesse utenom bil? Jeg driver med damer.. gjerne flere på en gang hvis jeg er full.. altså.. ikke seksuellt samvær med flere på en gang.. er da ikke pervers heller. Bare sjonglerer med en par-tre-fire nå.. (håper ingen av dem leser forumet) hmm.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by Mrs Aero Hmm, fins det mannfolk med IQ? :eek: (neida, bare tuller...) ahahahhaha Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 -Mine 2 biler. -Aikido -sluttet med painball etter og ha spillt i 8 år. Ble så sinnsykt dyrt. -data -snowboard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Oktober 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by DenimblåTT [b-Gitar (Spilt siden barneskolen, brukte konf penga på en gibson) [/b] Brukte konf penga på en 4-strengs ESP jeg.... Spillte i band fram til jeg begynte å jobbe... Etter det så ble det så lite tid til overs... Intresser: -Frua mi -Musikk -Helgefyll -Ilderene mine -Data -Mer musikk og biler seff... Trur det var alt... og ettersom at jeg går i hi om vinteren så har jeg ikke tid til annet enn å jobbe frem til april ca... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2002 Originally posted by marius Høres morsom ut! Seff kan du lagge alt ut her om båten din! Lag deg en tråd i off topic så kan du gjerne legge ut bilder osv? SÅ kan vi følge med hvordan det går.. ;) Kjempebra. Legger inn bilder og ting og tang når bildene er på plass...Lurer på om Bilforumet.net ville hatt en liten logo på siden av båten..som eg kan klistre på;). visst jeg får lov av dere så smekker jeg den på når båten er lakket:) bilforumet til lands og vanns:D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg