Heggis Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 - Hvor stor forsterker trenger jeg for og drive denne "ok"? helst forslag. - Hvor stor kasse skal en slik ha for og spille optimalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Forslag til forsterker(e) 2 stk RF BD1501 (1 til hver spole) 4 stk RF BD1501 (2 stk synces til hver spole) 1 stk Soundstream Tarantula 2 stk Resonant Engineering 36.1 linket... 1 stk Hifonics Colossus 2 stk Hifonics Brutus 1500 + en haug andre som sikkert kan funke Det største problemet er å ordne en stor nok strømforsyning... Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Pioneer kommer vel med noen nye forsterkere til sommeren, bør vel forhåpentligvis ha klart og lage noe som kan brukes til sine egne produkter....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
POLKMOMO Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 du har vel hørt om ZAPCO? he,he,he. jeg ville satt inn en Zapco Siter DON'T SCREW AROUND WITH YOUR SOUND POLKMOMO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Sorry.. Tore... jeg skammer meg dypt... Zapco 9.0x eller 4kW funker også bra :-) Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg