Bakstad77 Skrevet Desember 24, 2024 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2024 Hei. Har en MB vito 2017. Webastoe. Slår seg på automatisk når det blir under 9 minus. Det vil jeg egentlig gjerne slippe. Vil bare starte den selv når jeg sjøl vil. Er dette mulig å få til? Må den omprogrammeres da evt på verksted? Hilsen Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 28, 2024 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2024 På 12/24/2024 den 4:48 PM, Bakstad77 skrev: Hei. Har en MB vito 2017. Webastoe. Slår seg på automatisk når det blir under 9 minus. Det vil jeg egentlig gjerne slippe. Vil bare starte den selv når jeg sjøl vil. Er dette mulig å få til? Må den omprogrammeres da evt på verksted? Hilsen Øystein Er mange som har fått montert en bryter inne i kupeen for å slå den av på korte turer. Sette bryter på hovedstrømmen inn til varmeren som er det letteste. Spørs akkurat hvor dreven du er selv ellers, så er det sikkert noe din nærmeste Webasto-forhandler kan hjelpe deg med. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg