jhansr Skrevet Oktober 6, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2024 jeg titta under bilen min her om dagen, og så at denne delen er helt ubrukelig. Jeg er nødt til å bestille denne delen (begge sider), men aner ikke hva den heter. eneste jeg vet er at den er en del av bakdelen av understellet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 6, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2024 49 minutter siden, jhansr skrev: jeg titta under bilen min her om dagen, og så at denne delen er helt ubrukelig. Jeg er nødt til å bestille denne delen (begge sider), men aner ikke hva den heter. eneste jeg vet er at den er en del av bakdelen av understellet Vanskelig å gi det et eksakt navn. Brakett hjuloppheng bak. Viser du bildet hos merkeforhandlern, så finner de garantert den på tegningen uansett. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jhansr Skrevet Oktober 6, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2024 4 timer siden, opelduude skrev: Vanskelig å gi det et eksakt navn. Brakett hjuloppheng bak. Viser du bildet hos merkeforhandlern, så finner de garantert den på tegningen uansett. takk skal du ha! tenkte meg en tur innom Volvo til uka, så skal høre med de der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg