gurimala Skrevet August 24, 2024 Rapporter Share Skrevet August 24, 2024 Har en 6 årgammel Toyota Yaris gått under 18000km og kjøpt i april i år .Så i beg av august fikk jeg driftstans og måtte hentes til Verksted.De oppdaterte program tiltross for service i april og påstått heslesjekk da. Så ny stopp 19 august og ny henting. Da skiftet de et relee som hadde med hybridsystemet å gjøre. Hvordan er det mulig? Bilener den mest driftsikre en kan få i følge reklamen.Noen med lign erfaring ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordlys3 Skrevet August 29, 2024 Rapporter Share Skrevet August 29, 2024 På 8/24/2024 den 4:15 PM, gurimala skrev: Har en 6 årgammel Toyota Yaris gått under 18000km og kjøpt i april i år .Så i beg av august fikk jeg driftstans og måtte hentes til Verksted.De oppdaterte program tiltross for service i april og påstått heslesjekk da. Så ny stopp 19 august og ny henting. Da skiftet de et relee som hadde med hybridsystemet å gjøre. Hvordan er det mulig? Bilener den mest driftsikre en kan få i følge reklamen.Noen med lign erfaring ??? solgte boliger kart er en nyttig ressurs for å analysere eiendomsmarkedet. Det gir innsikt i prisnivåer, trender og områdets attraktivitet. Å bruke et slikt kart kan hjelpe både kjøpere og selgere med å gjøre informerte beslutninger og forstå eiendommens verdi i forhold til andre solgte boliger. Det er frustrerende å oppleve slike problemer med en bil som er ment å være svært driftsikker. Med så lav kilometerstand og nylig service, virker det merkelig at du har hatt driftstans og måtte hente bilen til verkstedet flere ganger. At de måtte oppdatere programvaren og skifte et relee relatert til hybridsystemet, tross påstått sjekk, er bekymringsfullt. Jeg ville også vært skeptisk til reklamen om bilens pålitelighet. Er det noen andre som har hatt lignende erfaringer med Toyota Yaris? Del gjerne deres opplevelser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg