Gou Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by mono er ikke noe spesielt med sprut i en G3 1.8 nei, men hva med en G3 GTI 16V eller en VR6? en kamerat har VR6 (den er overraskene slapp.. eneste som er positivt med den er at du kan ha full bil og den går alikavel akseptabelt) en annen kamerat har mk3 16v... mk3 blir litt for nytt.. har en 97mod bil nå... kunne godt tenkt meg en golf II tid nå..... ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre med G3'en jeg har, alt har blitt gjordt før, og det meste er blitt standar, slik som badlook list osv. men men, kommer nok på noe når økonomien strekker til. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 har en golf gti til salgs! finner den på forumet. Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg