Zeus Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Hei jeg kunne tengt meg komentarer på noen av "mod"ene mine: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Så ganske klart at det er modda bilder i allefall :-) Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Nybegynner i PS? ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 hehe, stemmer det! er stort sett helt fersk på dette.. men jeg prøver så gott jeg kan :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Bmwen var gromstygg :P Minien var høy, og litt merkelig... Men grei nok... De to nederste var jo greie nok Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Digga Rx'n! :D Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 mondeoen var FET! men få bytta frontfangeren:) sleng på en cossie wrc fanger Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Litt rare greier, men helt passe bra redigert Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Jeg synes mini'n var fet! :) Jeg er også nybegynner i photoshop, men jeg får ikke rette linjer når jeg skal skifte farger, dekk o.l derfor blir det så stygt.. Noen som vet hva jeg gjør feil? er det musa ? musematta? man skal jo bruke den lasso'n ikke sant? Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 bruk en annen lasso Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by Evolve Jeg synes mini'n var fet! :) Jeg er også nybegynner i photoshop, men jeg får ikke rette linjer når jeg skal skifte farger, dekk o.l derfor blir det så stygt.. Noen som vet hva jeg gjør feil? er det musa ? musematta? man skal jo bruke den lasso'n ikke sant? bruk polyginal(???) lasso'n. den er liksom "under" den vanlige lassoen. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarbon Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Kul den mini'n der oppe. Hva med denne versjonen min? :) Siter I'm not perfect, I'm only human! This is life, not heaven. You don't have to be perfect. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 wow..mafiakvinne med mafiabil..hehe..digga den :D..sikkelig shotgun å ! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 det ser for photoshop aktig ut... kult hvis man får det til som at det ser u som det er virkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zarbon Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Håkon A det ser for photoshop aktig ut... kult hvis man får det til som at det ser u som det er virkelig. Zeus sine, eller min? Siter I'm not perfect, I'm only human! This is life, not heaven. You don't have to be perfect. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg