vwgolf2 Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 vær så snill og ikke ødelegg dette nydelige stykket bil med plastikk jall.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 har på en måte bestemt meg nå, for at jeg bare skal ha den sånn som den er nå! Men kanskje litt senk forran.. den er høyere der enn bak! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Oldschool eller plastik? er ikke det det samme som å spørre om bilen skal henges eller skytes? Ingen ting er penere en en skikkelig strøken orginal golf 1 som den gråe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 jeg synes ihvertfall du bør bytte til 2-lykters grill! Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 hehe.. jeg har ikke noe lyst til å bytte grill! ekstra lysene lyser fantastisk bra!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF/TIC Skrevet Mai 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2004 lyser bra men ser mindre fint ut...min skal bli old school når jeg er ferdi meed utdanninga..skal ALDRI selge einzern... Siter 82 VW golf mk1 GTi (16v) 86 VW golf mk2 GTi16v www.west-cruising.cjb.net 97 VW Rs Vento-x- 85 VW Jetta GTi-x- 87 DOGDE RAM 250LE Lang utgave.(HINNA) Ålesund e byen å vw audi e merket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg