joel Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Jeg vil gjerne vite HVOR jeg kan få tak i Styling deler til min Nissan Bluebird '86 modell Jeg har lett nesten OVERALT, og finner ingenting .. :mad: Aktuelle deler er : Skjørter hele veien rundt, spoiler, grill med innfelte lys, potte (evnt. effektpotte) Om du vet hvor eller har slike deler vennligst svar her eller mail meg på joel@itfix.no eller mailen som er vist. Siter Life is like a fast car, the faster it goes, the shorter the ride.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Hvor blei det av folkesikken & høfligheten da? Det er ikke akkurat Bilforumet.net's brukere som har "gjemt" delene for deg vettu .... Men stylig til Bluebird er like skjeldent som styling til '00 Corolla STV - må nesten lages selv. (eller for eksempel ; tilpasse skjørt ifra M3 og sånt) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joel Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by Shadow_iX Hvor blei det av folkesikken & høfligheten da? Det er ikke akkurat Bilforumet.net's brukere som har "gjemt" delene for deg vettu .... Men stylig til Bluebird er like skjeldent som styling til '00 Corolla STV - må nesten lages selv. (eller for eksempel ; tilpasse skjørt ifra M3 og sånt) Hehe .. Beklager det der :p Jeg bare er litt frustrert for _ingen_ har _noe_ .. Ikke engang originalt Nissan tinge ting har det .. Fikk se noen brosjyrer og sånn, men alt var gått ut .. :\ Men men .. Hvor kunne jeg i så fall fått modifisert andre skjørt ? Har jo sett flere andre BLuebirder som har skjørter og slikt .. Siter Life is like a fast car, the faster it goes, the shorter the ride.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APT RACING Skrevet November 6, 2002 Rapporter Share Skrevet November 6, 2002 Hei jeg driver med import av stayling jeg kan skaffe skjørter til bilen din 1500kr for begge sider ink.mva.Kansje noe mer ogå må sjekke det først ring meg på mob 99000696 hilsen Lars fra APT- TUNING. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg