audi coupe Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Bolt 5x112, 1 år gamle, som ny, selges hb!!! Tlf 91175566 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 legg ved et bilde da :D De er så deilig å se på!... drømmefelgen min :P her fant jeg et bilde. Vet ikke om det er slik du selger men; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by fr3dr1k legg ved et bilde da :D De er så deilig å se på!... drømmefelgen min :P her fant jeg et bilde. Vet ikke om det er slik du selger men; Det du har lagt ut bilde av er Superleggera III. Regner ikke med det er de han selger... De er omtrent dobbelt så dyre. Dvs ca 8000-9000,- pr felg :) Superleggera III er støpte to(eller tre)-delte felger. Her er bilde av Superleggera (som også er feeeeet!) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Har du fått bud? Passer disse på mercedes CE ? Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Dekk? ca pris Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Innpress?? Pris?? Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi coupe Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 hvis noen lurer på noe ang felgene ring tlf i første post Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg