FE.smith Skrevet November 15, 2023 Rapporter Share Skrevet November 15, 2023 når jeg kjører så stopper den innimellom, ingen varsel lys på motor lampe. Jeg skrur av teningen i 2 -3 sek og starter den igjen, og så går den igjen. hva kan dette være? Er det en fødepumpe på denne bilen? when I drive it stops occasionally, no warning light on the engine light. I turn off the ignition for 2-3 seconds and start it again, and then it starts again. what could this be? Is there a feed pump on this car? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 15, 2023 Rapporter Share Skrevet November 15, 2023 2 timer siden, FE.smith skrev: når jeg kjører så stopper den innimellom, ingen varsel lys på motor lampe. Jeg skrur av teningen i 2 -3 sek og starter den igjen, og så går den igjen. hva kan dette være? Er det en fødepumpe på denne bilen? when I drive it stops occasionally, no warning light on the engine light. I turn off the ignition for 2-3 seconds and start it again, and then it starts again. what could this be? Is there a feed pump on this car? SCV ventilen på dieselpumpa er en kjent feil på Toyota. Koster 3-4-5 tusen kr å reparere. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg