asx84 Skrevet Oktober 24, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2023 Asxen min trenger 200 000 km service som faren min skal gjøre for meg. Hva trengs å gjøres på denne servicen og hvilke deler trenger jeg å bestille? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 25, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2023 På 10/24/2023 den 5:10 PM, asx84 skrev: Asxen min trenger 200 000 km service som faren min skal gjøre for meg. Hva trengs å gjøres på denne servicen og hvilke deler trenger jeg å bestille? Uten å vite hva som har vært gjort før, så er det ikke lett å svare på. Normalen er å bytte olje og oljefilter 1 gang i året også full service annen hvert år. Olje og oljefilter Kupefilter Luftfilter Drivstofilter Bremsevæske Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg