Navido Skrevet September 20, 2023 Rapporter Share Skrevet September 20, 2023 Hei alle sammen..bor i Lørenskog /Fjellhamar området og lurer på om det er noen her som har noen anbefalinger/erfaringer med verksted for å skifte toppakning på en transit connect 2020. Jeg kan ikke kjøre altfor langt. Ønsker at jobben skal bli godt utført så jeg bare spør her først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 20, 2023 Rapporter Share Skrevet September 20, 2023 45 minutter siden, Navido skrev: Hei alle sammen..bor i Lørenskog /Fjellhamar området og lurer på om det er noen her som har noen anbefalinger/erfaringer med verksted for å skifte toppakning på en transit connect 2020. Jeg kan ikke kjøre altfor langt. Ønsker at jobben skal bli godt utført så jeg bare spør her først. En 2020 modell bør fortsatt ha nybilgaranti om den ikke har passert 100 tusen km. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navido Skrevet September 20, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2023 27 minutter siden, opelduude skrev: En 2020 modell bør fortsatt ha nybilgaranti om den ikke har passert 100 tusen km. Takk for svar. Skrev feil..det er en 2016 modell..har to stk av samme type merket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 20, 2023 Rapporter Share Skrevet September 20, 2023 7 minutter siden, Navido skrev: Takk for svar. Skrev feil..det er en 2016 modell..har to stk av samme type merket. Merkeverksted som har mest utstyr tilgjengelig for akkurat sitt eget merke. Du bør hente inn priser fra flere steder samtidig. Har du flere priser å gå på så kan det hende at merkeverkstedet er villige til å matche prisen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg