Trofro Skrevet September 5, 2023 Rapporter Share Skrevet September 5, 2023 Jeg vurderer å kjøpe min første pick up og lurer på om noen har noen gode tips å komme med? -Navarra, L200, Ranger, Amarok. Hva er best? -Forbruk på disse? -Hva er best/mest praktisk ift transport av matrial (lange objekter mm). Plan med mountain top eller kapell? takk for evt svar👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofro Skrevet September 5, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2023 2 timer siden, Trofro skrev: Jeg vurderer å kjøpe min første pick up og lurer på om noen har noen gode tips å komme med? -Navarra, L200, Ranger, Amarok. Hva er best? -Forbruk på disse? -Hva er best/mest praktisk ift transport av matrial (lange objekter mm). Plan med mountain top eller kapell? takk for evt svar👍 Budsjett ca 250’. 13,14,15 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 6, 2023 Rapporter Share Skrevet September 6, 2023 Pickup er ikke særlig praktisk å frakte lange ting med. Skal du ha 4-5 meter med plank, så kommer det til å stikke ut flere meter bak. Har sett litt på D-max selv. Det sies at de er overdimensjonerte i konstruksjonen i blant annet ramme siden de også produserer mindre lastebiler. Holder seg litt for godt i pris og har inntrykk av at det er veldig høye delepriser på pickup siden det er mer heavy duty enn personbiler. Ville uansett ha satt av 20-30 tusen til uforutsette utgifter da du nok ikke før tak i en som fortsatt har garanti innenfor budsjettet ditt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofro Skrevet September 10, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2023 Troe jeg går for en Navara 2017 modell. Med planlokk. Kom oppgradering i 2016. Denne får mye skryt rundt omkring. Er understellsbehandlet også👍 Noen med erfaringer med Navara 2016- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet Februar 2, 2024 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2024 Har en Mitsubishi L200 og er meget fornøyd 😄 Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg