Waldrab Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 halla ska kanskje kjøpe meg en Ford Mondeo 1,8 clx.. 93 mod da.. til 36 K... er detta dyrt? det ekke rust.. så lurte jeg litt på om det er no forskjell på 2litern og i,8 utseendemessig... Har lakt merke til at none mondeor har anderledes bakløker den den jeg sett på... hmm ja de er mer avlange på en måte... slenger med noen biler nei faen åssn gjør jeg detta a:s??? Siter atte jeg gir jernet -95Opel Vectra 16v custum grill 17" 215/40 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 km? Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldrab Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 gått 230000... veit det er mye men men kan du svare på det ang. baklykter? (se over) Siter atte jeg gir jernet -95Opel Vectra 16v custum grill 17" 215/40 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 De blir både levert som 5 dørs combicoupe og 4 dørs sedan, her er det forskjell på lyktene, kan være dette du mener? Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldrab Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 nei.... for jeg har sett 2 typer 93 mod sedan med... forskjellige baklykter... sku nesten vist på bilde men kan jo ikke legge til bilder herrrr???:mad: Siter atte jeg gir jernet -95Opel Vectra 16v custum grill 17" 215/40 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 det finnes bare 1 type baklykter til mk1 mondeo sedan..!;) kanskje det er noen som har lekt seg med litt sotespray i tilfelle...:rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldrab Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 hmmm , utfra det jeg ser på autodb.no så er det ikke sånn.... den ene typen er sånn "firkanta ovale" se http://www.tunig.no ---> ford ----> mondeo så ser dere hva jeg mener... og s¨å finnes det en anna type som er mer trekanta... trur den sistnevnte er på 1,8l og den andre på 2l men jeg hakke peil hehe Siter atte jeg gir jernet -95Opel Vectra 16v custum grill 17" 215/40 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 den første mondeo'n der er mk1, den andre er en mk2.. altså annenledes design..! ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldrab Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 oki... er det no anna enn baklyktene som er annerledes? isåfall hva? vet dere om noen bra stylingsider t mondeo?:D Siter atte jeg gir jernet -95Opel Vectra 16v custum grill 17" 215/40 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 finner noe styling på http://www.realcar.se og http://www.mhstyling.se Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg