Håkon A Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 leter ikke etter noe spess merke. hva er prisen ¨på disse? hvordan er det å få inn vanlig tv-signal i bilen? hva må til etc? noen som har peil ? url til bilder etc? takk takk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Dette lurer jeg også på... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super-Ida Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 denne feks http://www.blaupunkt.dk/7612001073_main.asp eller http://www.pioneer.no/no/product_overview.jsp?category_id=261&taxonomy_id=25-36 Siter aktiv påsitter i lany's a3 1,8T *ler* nå med egen bil... 01 Polo 6N2 (om jeg har skjønt riktig?) TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by Håkon A leter ikke etter noe spess merke. hva er prisen ¨på disse? hvordan er det å få inn vanlig tv-signal i bilen? hva må til etc? noen som har peil ? url til bilder etc? takk takk... Her har di full pakke ,denne har ALT! Men så koster den like mye som en grei konebil oxo da... Pioneer Cyber Navi DVD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 en jeg kjener har clarion tv i bilen med dvd og hele pakke...7"...kosta vel 24.000,- eller no sånt..veldig fin Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 jeg har alpine tv i bilen som jeg kunne tenke meg å selge.. d er m tv tuner og alt som trengs.. tv en er svært lite brukt.. alt koster ca 45k ny.. intereserte kan sende pm.. men husk alpine er dyrt :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Originally posted by Håkon A leter ikke etter noe spess merke. hva er prisen ¨på disse? hvordan er det å få inn vanlig tv-signal i bilen? hva må til etc? noen som har peil ? url til bilder etc? takk takk... Hehe, ble du hypp etter at du så oss se på HO3 på fredagen?? Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Vis du stikker innom serviceavdelingen til sony på alnabru så har dem tv til bil koster en 5-6000.- for en 7" husker ikke merke men det er ett billig merke..:D kan også prøve og ringe dem.. http://www.serviceavdelingen.no/ Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rikky Skrevet Oktober 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2002 Her er jo en ganske billig, jeg har ikke peiling på om den er noe tess: http://www.mobilevideo4less.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=MV&Product_Code=ID70TV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Ja, Invitron. Sett noen bra filmer der... He,he. :D Kjøpte Clarion sin nye med DvD spiller, er kjempefornøyd.... Skal du ha en skjerm m dvd spiller så ligger vel d på ca 20000+. Jeg gikk for Clarion pga liten black box sånn at jeg kunne ha alt foran. Og synes d er liten vits i å ha tv skjerm uten dvd, tv-kanaler er kjedelig. Mye kulere med musikk dvd el filmer med musikkvideoer som ekstra. Går jo ann å kjøpe tv skjerm uten dvd spiller og koble på Ps2 i stedet.. Blir nesten den samme selv om da har du ik fjernkontroll og dessuten er ik dvd spilleren på Ps2 like bra. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Hei jeg har den nye til Clarion med DVD, MP3 og Tv syntes ikke TV'n er no særlig men nå har jeg ikke fått satt på tv antenna skikkelig ennå da. Men spillern er helt sjef. Den koster 26000,- i butikkene og ca 2500,- for TV tunern denne følger ikke med Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 http://www.amerikanskebildeler.no har komplett pakke med 2 skjermer, DVD spiller, to tråløse hodetelefoner(er det ikke det det heter?) for rundt 13k. Kan sikkert lage til andre BILLIGE pakker også. Ring og hør med han. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOO MUCH Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 JEG HAR EN KOMPLETT PIONEER TV PAKKE TIL SALGS. DEN BESTÅR AV 7"SKJERM M/CD, TV TUNER, ANTENNE (FOR GLASS MONT), SYSTEMMASTER MED BL.A. DOLBY DIGITAL DTS EQ TIDSKOMP OG INNEBYGGET FORSTERKER. DETTE ER BRUKT KUN 6 MND. NY PRIS CA.33000.- SELGES FOR KUN 15000.- TOMMY 95742665 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Hehe, har blitt noen bra filmer der ja :D kan jeg love dere..hoho..du må dra ut din private innesamling ut snart synes jeg :D Kjøpe en Shweppes Cranberry(Uten å smake på den i butikk først) og et par Bocca sjokolader så blir det bra :D haha! *litt intern humor her* Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Pappa Hare VDO Ms 5000(?), sånn med frittstående skjerm. Det med TV og Multimediatuner kom vel på 30 000,- omtrent Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg