-cardudde- Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 hvordan fjerner man den lada poster greia.. ser mange på forumet som har noe annet...foreskempel: golf osv.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 gå inn på edit profile og så skriv inn den teksten du vil ha i feltet "custom user text" Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 finner det ikke..:( Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 trykk på det første ikonet ved siden av Bilforumet.net skriften på toppen av siden, så kommer du ditt. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 joa..det finner jeg..hehe...men ikke et custom greiene.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 det står ikke der...det står bare bursdag og alt det andre....neinei..da går det ikke da...f***... Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Dukker opp etter 10poster eller 50 ellerno noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 ok..ja kanskje det..jeg klarte det på den andre profilen min.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Takker for alle svar :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg