ThoTor Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Stemmer det at skinnseter, aircondition, høydejusterbart ratt og kjørecomputer er standard på Golf GT 94 modell? Hvis ikke, er det noen som vet hvor mye denne utstyrspakken er verdt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 skinn seter og aircondition er ikke standard på en gt... kjørekomputer, sport interiør (samme som gti ), gti look utvendig( skjermbreddere, mørkere lykter, dobbel optik lykter, og liten spoiler på bakluken. regner med skinn å aircondition kan gi ett tilleg på rundt ti lapper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 hørte jeg skinnseter?? *vil ha* har sett meg litt rundt etter de små søte polo colour consept sportsetene, men er litt stivt i pris. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoTor Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Takker for svar. Har forøvrig en slik GT tilsalgs. Svart metallic med bla.a skinn, aircondition, sota ruter, senket, greenfilt.. Har runda 200' nå, hva er riktig pris å ta for den? Har ikke servicehefte..men sist jeg solgte bil hadde ikke det heftet en dritt å si fra eller til. Ikke rust og i bra stand.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThoTor Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 94-modell forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 vel for å gi deg en peke pinn, jeg kjøpte en 92 mod Golf GL som hadde rundet 220 000, så og si strøken. veldig pen i lakk, alt elektrisk, sportstoler 15" OZ Volcano felger, G4 Lykter. Nylakkert i 2000, importert i 99 fra tyskland, service er også fulgt frem til 99, men er tatt godt vare på av han som kjøpte den iogmed at han jobba som mekaniker på en VW sjappe. prisen jeg betalte var 49 lapper, men jeg kunne godt ha prutet litt ser jeg i etterkant når jeg oppdaga mye steisprut i glass, og små lekkasjer fra takluke under høytrykkspyling. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg