Kathrine1 Skrevet Desember 20, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2022 Jeg har kjøpt meg en 4-kanals forsterker som jeg tenkte å koble på høyttalerene. Når jeg koblet den til høytalerne i hattehylla, mista jeg lyden foran. Da prøvde jeg å trekke kabler foran fra forsterker for å koble de også på forsterkeren, men det er bare en svak surrelyd og litt bass. Hva kan være feil her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 21, 2022 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2022 Når lyden forsvant foran med forsterker tilkoplet bak, var det da lyd i bakre høyttalere, eller bare bass? Du har koplet fra de originale ledningene inn på høyttalerne når du koplet til de nye fra forsterker? Forsterker er tilkoplet spiller med RCA-plugger? Og disse står ikke plugget til «SW OUT» som er utgang for subwoofer? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg