Kenneth Bergan Eliassen Skrevet November 4, 2022 Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 Hei jeg sliter med min datters polo som er en polo 5 1,6 TDI fra 2010. Varmeapparatet vil ikke start. Har byttet vifte, regulator vifte og betjeningspanelet. Har sjekket alle sikringene som har med vifte og klimaanlegget og byttet dem for sikkerhetskyld. Sjekket strøm fra regulator til vifte er ok. Vet ikke hvor jeg skal lete lengre. Alt i display fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 4, 2022 Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 1 time siden, Kenneth Bergan Eliassen skrev: Hei jeg sliter med min datters polo som er en polo 5 1,6 TDI fra 2010. Varmeapparatet vil ikke start. Har byttet vifte, regulator vifte og betjeningspanelet. Har sjekket alle sikringene som har med vifte og klimaanlegget og byttet dem for sikkerhetskyld. Sjekket strøm fra regulator til vifte er ok. Vet ikke hvor jeg skal lete lengre. Alt i display fungerer Det jeg kan tenke meg da er at det mangler jording til vifte. Har du prøvd å ta minusledningen inn på vifta og sette den rett på jord? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Bergan Eliassen Skrevet November 4, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 Hvor kan denne jordfeilen ligge? Er jo nykabel mellom regulatoren til vifta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Bergan Eliassen Skrevet November 4, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 har prøvd det nå uten hell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 4, 2022 Rapporter Share Skrevet November 4, 2022 2 timer siden, Kenneth Bergan Eliassen skrev: har prøvd det nå uten hell Har du da prøvd å koble 12v rett på vifta? Er ikke umulig at ny vifte er defekt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg