Dino91 Skrevet Oktober 30, 2022 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2022 Hei, Jeg har en Honda CR-V 2008 modell hvor jeg nylig har skiftet reimstrammer og turbo. Men på tomgang ved gasspådrag og når jeg slipper gassen kommer det en slurelyd som jeg ikke vet hva kan være. Når bilen er kald og jeg gir gass er ikke lyden der, det samme under kjøring ( som jeg kan høre hvertfall). Høres først på tomgang når bilen blir litt varm. Lyden var der før jeg skiftet turbo også. Noen som har noen forslag på hva det kan være? Legger ved video, men er så ikke så lett å høre her. IMG_0669.MOV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 30, 2022 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2022 1 time siden, Dino91 skrev: Hei, Jeg har en Honda CR-V 2008 modell hvor jeg nylig har skiftet reimstrammer og turbo. Men på tomgang ved gasspådrag og når jeg slipper gassen kommer det en slurelyd som jeg ikke vet hva kan være. Når bilen er kald og jeg gir gass er ikke lyden der, det samme under kjøring ( som jeg kan høre hvertfall). Høres først på tomgang når bilen blir litt varm. Lyden var der før jeg skiftet turbo også. Noen som har noen forslag på hva det kan være? Legger ved video, men er så ikke så lett å høre her. IMG_0669.MOV 20.59 MB · 0 downloads Høres ikke ut som det er noe spesielt galt der. Skiftet du reim samtidig som du skiftet strammer? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dino91 Skrevet Oktober 30, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2022 3 timer siden, opelduude skrev: Høres ikke ut som det er noe spesielt galt der. Skiftet du reim samtidig som du skiftet strammer? Hører selv at det er litt vanskelig å høre lyden på videoen. Ja, skiftet reim samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg