desses Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Har ett lite problem med den bakre 90 fangeren jeg skal ha på nå. Styregreiene på sidene er av forskjellig størrelse. De gamle er små og runde mens den nye 90 fangerer sannsyneligvis har større ut i fra hva jeg kan se på 90 fangeren min. Er dette et problem som lett løses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 er å få kjøpt adaptere ja.. disse pleier å følge med om man kjøper kit fra f eks nbs Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 gå til møller og kjøp de... da må du nok borre et nytt hull for å få den festet.. gjorde det jeg.. ingen problemer Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Javel. Det er borra to hull på høyre side, men bare ett på venstre side. Merkelig, men da får jeg ta meg en tur innom nbs eller no liknende. Dyre saker de adapterne? Kjøpte fangeren brukt, så da fulgte ikke dette med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 det du trenger er 90fanger festebraketter :) koster 35kr på møller pr. stk! (hvis ikke jeg husker feil...går fint ann å bruke de små runde også hvis jeg ikke husker feil, men kanskje den henger litt da..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 bruker du de små runde kommer fangeren til å stikke ut på siden.. der du har festene. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Originally posted by zckumling bruker du de små runde kommer fangeren til å stikke ut på siden.. der du har festene. Finnes noen overgangsversjoner, som passer på de små i karrosseriet, men er store på siden mot fangeren. En som jobber på NBS tar med den overgangsvarianten til meg i løpet av uka, så da er problemet løst! Takker for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg