Lise82 Posted July 30, 2022 Report Share Posted July 30, 2022 Jeg har en Toyota Rav4 2004 mod, gått 250000, som har kommet med noen skikkelige ulyder i motoren. jeg er rådløs på hva det kan være. den hadde turbo havari i vinter og ble byttet da. får ikke fram noen feil koder i bilen og temperaturen er normal. når jeg kjørte hjem, så er det akkurat som om det er noe som slår eller skrangler et sted. skal vente til bilen blir kald, for å sjekke om det kan være noe med olje eller vann. når jeg kjørte og da trykket inn kløtsjen, stoppet lyden litt. og ble bare verre når jeg gav litt gas og skiftet gir. vet ikke helt åssen jeg skal forklare lyden i bilen, men det hørtes ikke bra ut. håper noen kanskje har noen lure ideer om hva det kan være og hvordan det kan bli fikset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitsubishi L200 Posted August 27, 2022 Report Share Posted August 27, 2022 Hei Toyota RAV 4 hadde problemer med svinghjulet men hvis bilen har gått 250 000 så kan det jo være Clutchen også Ny bilfeil kan gi rådyr verkstedregning – VG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts