V3gas3 Posted June 11, 2022 Report Share Posted June 11, 2022 Hei Har en gammel Opel Astra 2003 modell som vel har levd sitt liv, men som jeg gjerne vil holde i live littegrann til! Igår var jeg på butikken rett rundt hjørnet og alt funker bra. Når jeg skulle kjøre hjem ville ikke motoren starte. Vanskelig å forklare problemet, men vanligvis så er det noen "hakk" når man vrir om nøkkelen, men nå var det ingen "hakk" der. Den var VELDIG enkel å vri uten noen form for "motstand". Burde også nevnes at lamper i dashbordet og radio osv fortsatt var på etter nøkkelen var tatt ut. Bilen kan fint trillstartes også kveles for å stoppes, men det er jo veldig tungvint. Spørsmålet er: må jeg ha hele tenningslåsen ny, eller holder det med for eksempel denne her? https://www.eurodel.no/tenning-startbryter-jp-group-1290400200?gclid=Cj0KCQjw-pCVBhCFARIsAGMxhAdNwjJZvZzQ6RQ6VdHrRWX0I96jj1Jw1nod-l3TI9hb8w4MmR7ZWUMaAqhEEALw_wcB Takker for hjelp! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitsubishi L200 Posted August 27, 2022 Report Share Posted August 27, 2022 Kan være kontakt stykket har gått heden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts